ΝΟΠΗ ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ-ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ-ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΟΠΗ
THLEMACHOU-NICOLAOU NOPI
...
ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Τμήμα Επιστημών της Αγωγής
Θεοφανίδης
Δράμας 11-13
303
22892164
-
-

Προσωπικό Προφίλ

 Η Νόπη Τηλεμάχου είναι μόνιμο ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου από το 1998, όπου διδάσκει μαθήματα που σχετίζονται με τη μουσική εκπαίδευση πρωτοβάθμιας και προσχολικής  εκπαίδευσης σε πρωτπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Σπούδασε μουσική εκπαίδευση (με προσανατολισμό στη χορωδία) στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Ωστιν ( BM). Έχει μεταπτυχιακό μουσικής εκπαίδευσης από το Ινστιτούτο Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Λονδίνου και διδακτορικό από το Πανεπιστήμιο του Exeter. Έχει επίσης συμπληρωματικές σπουδές στην προσέγγιση Kodaly και στη Παιδαγωγική και Διδασκαλία της μεθόδου Suzuki.

To 2017 το κεφάλαιο που είχε γράψει σε συνεργασία με την ‘Αντρη Σάββα, VoicesandPositions. In: Gonçalves S., Majhanovich S. (eds), Art and Intercultural Dialogue, βραβεύτηκε από το Children's Identity and Citizenship European Association ως η καλύτερη δημοσίευση του 2017. 

 
Είναι μέλος της Επιτροπής Αναλυτικών Προγραμμάτων για το μουσικό πρόγραμμα σπουδών της Κύπρου. Τα τελευταία δύο χρόνια είναι υπεύθυνη για την επιμόρφωση των εν ενεργεία νηπιαγωγών στα δημόσια σχολεία της Κύπρου.  Είναι η Γ.Γραμματέας του Διοικιητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Συμφωνική Ορχήστρα Κύπρου ΙΣΟΚ καθώς και η αντιπρόεδρος του οργανισμού "Σοφία για τα Παιδιά".
 
 Περιλαμβάνουν  θέματα της Κοινωνικής Ψυχολογίας της Μουσικής και της Κατάρτισης των Εκπαιδευτικών, των Παραστατικών Τεχνών, της Δημιουργικότητας, της Μουσικής και την Ανάπτυξη καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων για παιδιά.
 

Profile Information

 

Nopi Nicolaou Telemachou is a Teaching Fellow in the Department of Educational Sciences, University of Cyprus where she lectures on courses related to music education primary and pre primary teachers. She holds a BM- University of Texas at Austin ( Choral Emphasis), an MA in Music Education - Institute of Education, University of London and a PhD - University of Exeter. She also had additional studies in the Kodaly approach and in the Suzuki Pedagogy and Teaching.  

She is the co-author of the book chapter  Voices and Positions. In: Gonçalves S., Majhanovich S. (eds) Art and Intercultural Dialogue, which was nominated for and thereafter awarded the Children's Identity and Citizenship European Association Best Publication Award for 2017.

She has been also a member of the National Committee for the music curriculum of Cyprus public schools. For the past two years she been actively involve and responsible for the music in-service training of the public preschool teachers. She is the General Secretary of the Board of the Cyprus Symphony Orchestra ( CYSO) and the Chair Woman of the Humanitarian NGO " Sophia for Children". 

 Her research interests include Social Psychology of Music, Teacher Training, Creativity, Developing artistic activities in early childhood settings.