Στόχοι του Γραφείου Ταχείας Εξυπηρέτησης:
- Σε κάθε υπόθεση να εξετάζουμε όλους τους πιθανούς τρόπους επίλυσης του θέματος που σας απασχολεί
- Η διαδικασία υποβολής αιτήματος να είναι εύκολη για όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας
- Στην άμεση ή εντός σύντομου χρονικού διαστήματος επίλυση των αιτημάτων/προβλημάτων (εντός 3 εργάσιμων ημερών)
- Να σιγουρευτούμε ότι μείνατε ικανοποιημένοι με τον τρόπο που χειριστήκαμε την υπόθεσή σας
- Τα αιτήματα και οι προβληματισμοί σας αποτελούν πολύτιμα στοιχεία, για εμάς, προκειμένου να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για άριστη και ποιοτική συνεργασία.
Ποια είναι η δέσμευση του Γραφείου ως προς το χειρισμό του αιτήματός μου;
Το Γραφείο δεσμεύεται:
- Να ανταποκρίνεται αμέσως αποδοτικά και αποτελεσματικά στα ζητήματα που υποβάλλονται.
- Το Γραφείο Ταχείας Εξυπηρέτησης σε συνεργασία με τις εμπλεκόμενες Οργανωτικές Οντότητες του Πανεπιστημίου θα διερευνά την υπόθεση του κάθε αιτητή και θα απαντά με έγγραφη επιστολή ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα κατά την οποία παραλήφθηκε το αίτημα.
- Σε περίπτωση που ενδέχεται να καθυστερήσει η διερεύνηση της υπόθεσης τότε ο αιτητής, θα ενημερώνεται από τον αρμόδιο Λειτουργό.
Με ποιο τρόπο μπορώ να επικοινωνήσω με το Γραφείο Ταχείας Εξυπηρέτησης;
Τα μέλη της Πανεπιστημιακής κοινότητας μπορούν να επικοινωνήσουν με το Γραφείο Ταχείας Εξυπηρέτησης με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
- Συμπληρώνοντας άμεσα το Έντυπο Υποβολής Αιτήματος μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Π.Κ.
- Αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
- Αποστέλλοντας επιστολή/εσωτερικό σημείωμα στο Λειτουργό του Γραφείου, είτε με εσωτερικό ταχυδρομείο είτε μέσω τηλεομοιότυπου
- Επικοινωνώντας τηλεφωνικώς στη γραμμή άμεσης εξυπηρέτησης